Asiakaspalvelu avoinna arkisin 7:45 - 17:00

Takuuehdot

Kaikilla tuotteilla on takuu. Kunkin tuotteen takuuehdot ovat valmistajan tai maahantuojan laatimat. Tuotteiden hyväksynnöistä, laadusta ja takuusta vastaavat kunkin tuotteen valmistaja tai maahantuoja. Takuuasioissa tulee ottaa yhteyttä Kailatec Oy:öön. Kailatec Oy pidättää oikeuden todentaa tuotteissa ilmoitetut virheet. Lasku, lähete, tai ostokuitti toimii takuutodistuksena.

Aiheettoman huoltokäynnin kustannukset peritään kokonaisuudessaan ostajalta, jos tuote on toimitettu selvästi aiheetta takuuhuoltoon. Kailatec Oy ei ole vastuussa ostajan toimista aiheutuneista vahingoista. Oikeus tuotteessa olevan vian luonteen ja laadun tarkastamiseen säilyy Kailatec Oy:llä myös kaupan perumisen yhteydessä. Aiheettoman huollon kuluina peritään mahdolliset huoltoyhtiön kulut, Kailatec Oy:n käsittelykulut ja logistiset kustannukset.

Vastuun jakautuminen yrityskaupassa

Tuotteet ja palvelut myydään aina sellaisena kuin ne ovat. Kailatec Oy ei ole vastuussa tuotteiden tai palveluiden virheestä ja/tai käytöstä aiheutuneista välillisistä tai välittömistä kuluista, eikä tulonmenetyksestä. Kailatec Oy:n korvausvastuu rajoittuu aina näiden sopimusehtojen sisältöön. Tuotevirhevastuu rajoittuu mahdolliseen kauppahinnan palauttamiseen käyttöhyödyllä vähennettynä.

Yrityskäyttöön hankitun laitteen takuuaika määräytyy valmistajan takuuehtojen mukaisesti, ja takuuajan päättyminen lopettaa Kailatec Oy:n vastuun. Tuotteen fyysinen avaaminen laitteen muokkaamiseksi päättää takuun ja myyjän vastuun ellei valmistaja ole toisin ilmoittanut.

Kailatec Oy pidättää oikeuden ohjata yritysasiakkaat asioimaan suoraan valmistajan tai valmistajan valtuuttaman huoltoliikkeen kanssa. Lisätietoja huolloista voi pyytää Kailatec Oy:ltä.